Wednesday, July 8, 2009

- muqaddimah - : )


~ Dengan nama Allah yg Maha Pemurah dan Maha Penyayang...


Syukur dengan nikmat terbesar bagi makhluk yang bergelar hamba, iaitu iman dan islam...Alhamdulillah..this is my 1st post..n x pecaya saya dah ada blog..why i said that? sebab sebelum ni saya hanya suka membaca blog sahabat2 dan org lain...ada di antara blog2 yang saya admire... tapi hati saya mmg terdetik untuk memiliki blog dan menulis...saya mengambil masa yang lama untuk buat keputusan, hampir setahun saya berfikir...dan akhirnya...

Kenapa tulis blog??bukan untuk menulis tentang kisah hidup...mungkin banyak isu dan cabang ilmu akan dibualkan dan dikongsikan di sini..yang penting it is meaningful to muslim dlm memahami erti kehidupan sebenar...as hamba..as musafir dunia..as muslim yg cemerlang..

Saya memperbetulkan kembali niat saya dan berharap penulisan ini memberi manfaat...semoga dengan penulisan ini juga memberi cetusan minda kepada muslim semua dan tidak menghalang amal da'wi yang sedang berjalan sehingga ke akhir hayat...moga terus thabat di jalanNYA...insyaAllah...

Moga hasrat ini diRedhai Allah 'azza wa jalla...

Amin..

No comments: